26 юли 2011 г.

Морето...

Лятното настроение и копнежът по морето ме вдъхновиха да направя това.. пано - една обикновена рамка, малко гипс и няколко миди :)
Ще го покажа в:
Lollipop Crafts - July challenge - Anything goes
Simon Says Stamp and Show... - Anything goes 
Inspire Me Fridays - Always anything goes 



Аз и морето


Безбройните разплакани черупки
докосват ме със свойта чернота,
и рачета от тъмните си дупки
проблясват със солена мокрота.

Студена сол нозете ми изгаря
и пяна във дланта ми се топи,
вибрират побелели морски пари
със вятър, хладината им изпил.

Как искам да съм с мидите зелени,
но тръгвам умълчана към дома
и мидите си тръгват сякаш с мене,
със мен си тръгва топлата вълна.

Сега разбирам: в топлите ми длани
е сгушено соленото море.
Във сънищата мои разлюляни
то бърза да се побере.

Петя Дубарова


Хубава вечер на всички!

2 коментара:

Благодаря за отделеното време. Вашето мнение е важно за мен.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...